Używanie różnych form reklamy jest bardzo istotnym elementem prowadzenia firmy. Jedną z bardzo użytecznych form reklamy zewnętrznej jest używanie winderów reklamowych, które montowane są często na terenie firmy, przed lokalem lub mobilnie podczas targów, eventów firmowych czy imprez plenerowych. W tym artykule przedstawimy, dlaczego winder reklamowy jest użyteczną formą reklamy zewnętrznej, jak dobrać winder reklamowy i co można zyskać z jego używania.

Z czego składa się winder reklamowy?

Winder reklamowy to inaczej flaga reklamowa. Flagi reklamowe to po prostu kawałek materiału założony na maszcie z nadrukowaną reklamą. Może być wykonany z włókna szklanego lub aluminium. Konstrukcja jest umieszczona na podstawie do flagi, którą mocuje się do podłoża. Windery najczęściej mają orientację pionową, ale występują też w innych wariantach. Najpopularniejsze kształty winderów to owalne lub prostokątne.

Co można umieścić na winderze reklamowym?

Przy projektowaniu windera reklamowego ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia. Flagi reklamowe najczęściej wykorzystywane są, aby zamieścić na nich informacje o firmie takie jak:
– nazwa firmy i logo
– hasło reklamowe
– numer telefonu
– adres strony internetowej

Winder reklamowy jest skutecznym nośnikiem reklamy, który zwraca uwagę potencjalnych odbiorców dzięki estetycznym wyglądzie i powiewaniu na wietrze.

Kiedy użyć windera reklamowego?

Dużą zaletą windera reklamowego jest jego uniwersalność i łatwość w transporcie. Bardzo łatwo można winder przenosić w różne miejsca. Winder reklamowy doskonale sprawdza się przed wejściem do budynku firmy, lokalem gastronomicznym czy sklepem. Winder można użyć o różnych porach roku. Posiada bardzo stabilną konstrukcję i podstawę, dzięki czemu może sobie poradzić na bardziej wymagających podłożach jak piasek czy trawa. Więcej na temat winderów reklamowych można znaleźć na stronie https://www.avilo.pl/pl/113-flagi-reklamowe.